Men’s Only – ASOS Urban Tour

ASOS pare sa paseasca din ce in ce mai mult in psihologia si lifestyle-ul urban axat pe fashion retail. Desi acum cateva luni au lansat platforma Marketplace, practic un mix intre ebay si ASOS, brandul nu se opreste aici. Colectia de toamna 2011 pentru barbati s-a transformat intr-o platforma interactiva axata pe multi-culturalism si pasinea pentru haine. Cu un zoom pe cinci orase cheie de pe glob – Londra, Paris, Berlin, Los Angeles si New York, descoperim muzicieni, designeri si artisti care ne invita sa aruncam o privire in culisele universului lor de inspiratie atat din punct de vedere al vestimentatiei dar si a ocupatiei.  Video-urile se pot opri in orice punct, iar hainele purtate de acesti cool people se pot admira si cumpara printr-un singur click, direct de pe site-ul ASOS.

Urban Tour reuseste sa unifice tehnologia existenta la ora actuala din punct de vedere al experientei si interactiunii dintre platformele digitale si utilizatori. Emotia, povestea si fragmentele din realitate devin factori cheie in promovarea si raspandirea viziunii brandului, tehnologia fiind doar un activator indirect al creativitatii.

Asos - Urban Tour New York

Asos - Urban Tour New York

Agentia londoneza BBH Labs care a lucrat la dezvoltarea platformei timp de 7 saptamani marturiseste ca insightul de la care au plecat este faptul ca membri targetului s-au indepartat din ce in ce mai multe de sursele clasice de inspiratie 2D – reviste, celebritati sau e-shop-uri, ci cauta modele vii, prin orase cool sau in gasti si cercuri de nisa.

The setting for the menswear catalogue had to be the streets.

 

BBH Labs

Inovatia a fost nu in a face consumatorii sa caute informatia, precum pe youtube sau in surse de informare clasice ci sa paseasca dincolo, in universul consumatorilor.

Astfel noua colectie a devenit un micro-site care ofera video-uri, interviuri si experienta inovativa – totul in timp ce personajele poarte cele mai noi haine si accesorii!

Abordarea este interesanta, insa provocarea a constat in faptul ca ASOS ofera totusi in special haine de tip main-stream ci nu bazate neaparat pe atributul unique sau designer. Desi aceste categorii se gasesc pe platfroma de retail, accentul nu este in directia aceasta, consumatorii de branduri mai scumpe sau de lux fiind targetati de catre branduri ca net-a-porter sau my-wardrobe care ofera piese exclusiviste.

Asos - Urban Tour Berlin

Asos - Urban Tour Berlin

Faptul ca ASOS Urban Tour a realizat o incursiune in lumea acestor personaje extrem de talentate a adus un plus de unicitate si stralucire modelelor noii colectii, le-a facut instant mai ravnite si mai speciale.

Surse: bbh-labs.com, asos.com/urban-tour
  1. Foarte misto site-ul, azi a luat s-un FWA :)

    • Exact! :)

What do you think?