Poate ca va amintiti de campania aceasta din 2011 in care protagonista este insasi Giovanna Battaglia, editor cu renume de la Vogue Italia. Desi campania a starnit admiratie, bijuteriile purtate de aceasta au avut parte de o expunere imensa.
Admirati-le…
Eddie Borgo a inceput ca si creator de bijuterii si accesorii la comanda pentru diversi stilisti in 2002. Dar lumea vorbeste si mai ales, recomanda, iar cu timpul influentele sale s-au propagat si au iesit din zona de back-stage.
Astfel designerul colaboreaza la colectia de primavara – vara a lui Philip Lim in 2009 si incepe sa-si vanda colectiile stelare prin retaileri de peste tot din lume – Barneys New York, Colette Paris, Liberty of London si chiar in Joyce in Hong Kong. Acum se gaseste peste tot in e-shopurile de lux de pe internet si cele mai importante magazine iar inspiratia i-a fost recunoscuta si premiata in 2011 la gala CFDA/Swarovski Award pentru inovatie in designul de accesorii.
Pentru primavara – vara 2012, colectia Eddie Borgo arata intocmai ca o serie de amulete sofisticate. Designerul s-a inspirat din simboluri si mistere astrale. Inelele, bratarile si colierele se prezinta in clasica forma de conuri decorate cu pietre – modelul consacrat a lui Eddie, dar si sub forma de stele, pentagrame, inimi si motive geometrice.
Curious este ca si un context mai urban poate fi transformat intr-o sursa de inspiratie, pentru ca noua colectie de toamna 2012 are ca “muza” catacombele si canalizarea din New York.